? ??????????????A Thousand Words? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??21 Grabs Today. 2465 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Never Let Go? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (49 Ratings)??17 Grabs Today. 11047 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????????? ????Easy Install Instruction CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday 5 April 2009

Minggu ke-4

Pada hari ni kami telah diingatkan supaya bawa sekurang-kurangnya 1 komputer riba untuk setiap kumpulan. Seperti biasa kumpulan kami tetap datang awal untuk mendapatkan kerusi di hadapan. Harap-harap sampai minggu ke-14 kami duduk barisan hadapan. Dr. pun masuk..jeng..jeng..jeng..hehehe. Dr. masuk dan beri keterangan apa yang perlu dibuat pada hari ini. Pada hari ni kita kena tulis karangan berdasarkan tajuk yang diberi oleh dr. huhuhu.suprise lagi....kami perlu buat;1- Karangan 8 muka surat.2- Font 123- Double spacing4- Perlu buat peta minda dulu bagi dr. tengok dulu.
Tajuk yang kami dapat ialah tentang permainan kanak-kanak berkaitan dengan multimedia.tumpuan kepada kanak-kanak 6 tahun. Apa? Nak tulis apa ea.hhuhuhuhu. kami pun mula merangka isi-isi yang nak ditulis lpas ini..lepas dan siap peta minda, kami tunjuk kat dr. dan dr. luluskan.hehhehe. kami pun bahagikan isi-isi kepada ahli kumpulan unutk ditulis. Ada kena tulis pendahuluan dan penutup. Ada yang perlu tulis isi..janji semua dapat kerja dan buat kerja. Dalam kelas ini memang mengajar kami bekerja dapat kumpulan dan takde ahli lelap pun. Lepas dah siap tulis karangan dalam buku kami pun mula menaip karangan dalam laptop. Kami telah bahagikan tugas, seorang tukang taip dan sorang lagi tukang baca. Yang lain sibuk edit-edit karangan lagi, untuk pastikan sumenye ok. Selepas siap karangan tersebut, kami perlu emelkan karangan ke emel dr. tapi bila nak emelkan karangan ke emel dr. banyak problem plak. Ada yang tak dapat emelkan karangan pada dr. nasib baik kumpulan kami tak ada problem time nak emelkan karangan.
Tutorial yang terakhr kena buat blog. Buat blog ini best jugak. Ketika dan kalimat ini juga aku akan postkn dalam blog aku nanti. Aku tahu ayat ketika dan kalimati ni mesti lintang pukang. Bak kata dr. time anta projek.. awak beljar bahasa mesti lebih terer lagi saya..hehehe. maaflah dr. kalu ketika dan kalimat ini mementingkan dr. untuk baca.Tapi yang pasti subjek ni banyak memberi banyak pengalaman kepada aku. Harap-harap apa yang telah aku belajar berguna satu hari nanti. Terima kasih dr. kerana sudi memberi ilmu dan pengalamn baru kepada saya. Kepada sesiapa yang baca ketika dan kalimat harap maaf di atas kesalahan bahasa yang digunakan dan mungkin akan membuat seseorang susah untuk memahami..

0 ulasan: