? ??????????????A Thousand Words? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??21 Grabs Today. 2465 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Never Let Go? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (49 Ratings)??17 Grabs Today. 11047 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????????? ????Easy Install Instruction CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday 4 April 2009

KelasTutorial-Tugasan 4

Tutorial yang terakhr kena buat blog. Buat blog ini best jugak. Ketika dan kalimat ini juga aku akan postkn dalam blog aku nanti. Aku tahu tak ayat ketika dan kalimati ni mesti lintang pukang. Bak kata dr. time anta projek.. awak beljar bahasa mesti lebih terer lagi saya..hehehe. maaflah dr. kalu ketika dan kalimat ini mementingkan dr. untuk baca.Tapi yang pasti subjek ni banyak memberi banyak pengalaman kepada aku. Harap-harap apa yang telah aku belajar dapat bagi input 1 ari nanti. Terima kasih dr. kerana sudi memberi ilmu dan pengalamn baru kepada saya. Dan terima kasih juga sudi menyelia projek saya. Hehehe.Kepada sesiapa yang baca ketika dan kalimat harap maaf di atas kesalahan bahasa yang digunakan dan mungkin akan membuat seseorang pening atau pengsan. Hehehe. Mata pun dah ngatuk sangat ini. Harap lain kali boleh sambung dan baiki ayat yang lebih baik.hehehe

0 ulasan: