? ??????????????A Thousand Words? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??21 Grabs Today. 2465 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Never Let Go? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (49 Ratings)??17 Grabs Today. 11047 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????????? ????Easy Install Instruction CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday 8 April 2009

KENALI AKU....!!!



Assalamualaikum w.b.t...

Nama di beri Musdizal bin Musa. Nama panggilan pula ialah peja@pokta. Saya berasal daripada negeri Cik Siti Wan Kembang (Kelantan), negeri yang penuh dengan harta kekayaan budaya warisan yang tersendiri. Saya merupakan anak ke dua daripada tujuh orang adik beradik dan lahir di Pahang. Umur saya linkungan 23 tahun dan masih menuntut di tahun akhir jurusan Bacelor Sastera (Bahasa & Linguistik Melayu) di Fakulti Bahasa Moden & Komunikasi UPM. Saya berasal daripada keluarga yang sederhana. Kedua Ibu bapa saya hanya bekerja sebagai penoreh getah. Hobi saya ialah Memancing, berenang dang bermain bola sepak.

0 ulasan: